Diskuze

EDI projekt roku 2016 ovládla společnost L’Oréal

Brno, 28. listopadu 2016 - Vítězem letošního, v pořadí již šestého ročníku soutěže o nejlepší EDI projekt roku se stala společnost L’Oréal, světový lídr v oboru kosmetiky, a to s projektem "Společné řešení EDI pro národní pobočky L’Oréal". Redakce odborného portálu EdiZone ocenila především komplexnost řešení, které přineslo značné úspory z harmonizace formátů elektronické výměny dat (EDI - Electronic Data Interchange). L’Oréal se tak zbavil starosti o konverze dokladů do podnikového systému, které jsou nyní řešeny automaticky pomocí řešení Orion od společnosti CCV Informační systémy. Projekt zároveň umožnil rozšíření portfolia používaných EDI zpráv o elektronický dodací list (DESADV) a elektronickou fakturu (INVOIC) s maďarskými zákazníky. Další ocenění v průběhu slavnostního večera, který se uskutečnil 24. listopadu v prostorách Jihoměstského pivovaru v Praze – Chodově, získaly společnosti ROSA market a HENKEL ČR.

Hlavní cena v rukou společnosti L’Oréal potvrzuje trend posledních let, v nichž se elektronizace obchodních a logistických dokladů stále častěji prosazuje v nových tržních segmentech. Výhody a přínosy EDI se tak potvrzují napříč nejrůznějšími obory, oblast kosmetiky nevyjímaje. Tuto skutečnost dokládá i Oldřich Pola, Data WHS manager ve společnosti L’Oréal: "Sjednocením vysokého objemu přenášených a konvertovaných dokladů jsme nejen ušetřili stovky tisíc forintů ročně, ale změna byla pozitivně přijata také samotnými uživateli z obchodu a klientského servisu, kteří získali lepší přehled nad doklady. Díky harmonizaci došlo dále k výrazné úspoře času. Požadavky, které jsme dříve vršili na náš zahraniční IT servis, a které byly prioritizované podle potřeb celé společnosti, jsou nyní hotové v řádu dnů."

Jednou z dalších dvou oceněných se stala i společnost ROSA market, která v soutěži zaujala projektem "Zrychlení obchodních procesů využitím EDI komunikace pro velkoobchodní i maloobchodní dodavatele prodejen řetězce ENAPO". Díky realizaci tohoto projektu elektronická výměna dat ve společnosti ROSA market zahrnuje nejen objednávku (EDI zpráva ORDERS), ale také fakturu (INVOIC) nebo avízo o odeslání zboží – dodací list (DESADV).

Mezi tři nejlepší se letos po dvouleté pauze opět zařadila společnost HENKEL ČR, tentokrát s projektem "Využití EDI komunikace v oblasti Beauty Care Professional - divize Schwarzkopf Professional společnosti HENKEL". Česká pobočka se zároveň stala první v Evropě, která EDI pro oblast profesionální vlasové kosmetiky začala používat. Pilotní projekt výměny elektronických faktur ve strukturovaných formátech UN/EDIFACT a ISDOC spustila s řetězcem kadeřnických salonů Klier.


28.11.2016 - Petr Ondrášek - četlo 8204 čtenářů.

[ Zpět ]


Tento článek ješte není ohodnocen.Hodnocení článku:
nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
Verze pro tisk

Jméno
E-mail
Opište kód :    
Text
*)
   
Odkazy - pravý sloupec


  • Odběr novinek
  • Partneři webu:




  •  
  • Aktuální akce CVIS:


  •  
    Informační systémy
    v podnikové praxi
    (2. aktualizované a rozšířené vydání)
     

  • Nejčtenější články:
    1. SystemOnLine.cz:

    2. Přehledy informačních systémů 

      ERP systémy
       

      Plánování a řízení výroby
       

    3. ČSSI
    4. SSSI
    5. VUT v Brně
    6. Systemonline.cz
    7. Výzkum a vývoj v ČR
    8. ICT unie
    9. Cacio
    10. Živě
    11. Lupa
    12. AKA-MONITOR
    13. Jiko Blog
    14. Databázový svět
    15. destinationCRM.com
    16. MyCustomer.com
    17. ZDNet
    18. Nucleus Research
    19. ComputerWeekly.com
    20. IDC
    21. Gartner
    22. Deloitte
    23. Accenture
    24. Capgemini
    25. CIO
    26. Forrester Research
    27. Aberdeen Group
    28. Archiv: