Diskuze

Zveme vás na seminář s Olivií Parr-Rud

V dubnu navštíví Českou republiku paní Olivia Parr-Rud, první dáma data miningu. Prostřednictvím společnosti SAS Institute ČR uspořádá dvoudenní seminář na téma prediktivní modelování. Rádi bychom vás pozvali na tento workshop, který se uskuteční v Praze, ve dnech 6. a 7. dubna 2006.

Olivia Parr-Rud je mezinárodně uznávanou autoritou v oblasti data miningu. Více než 23 let působí v oblasti marketingu a již 14 let se zaměřuje na dolování dat a statistické analýzy pro celou řadu odvětví. Olivia spojuje analytické dovednosti a tvůrčí talent a ukazuje svým klientům směr, kterým se vydat v oblasti akvizic, retence, rizik a celkové výnosnosti. Se společností SAS Institute má velice dobré a dlouholeté vztahy a my věříme, že tento workshop bude nejen možností setkat se s předním odborníkem v této oblasti, ale že přinese nové poznatky a nápady v oblasti prediktivního modelování a podpoře prodeje.

Olivia Parr-Rud o svém semináři říká: "Cílem tohoto workshopu je seznámit a naučit statistiky, analytiky a pracovníky zabývající se modelováním aktivit, výsledků, plánů a rozpočtů, jak úspěšně navrhnout, vytvořit, vyhodnotit a zavést prediktivní modely. Přestože se budeme zabývat různými metodikami, je v tomto workshopu kladem důraz na vztah procesu modelování ke každé specifické obchodní potřebě dané organizace, jejím cílům a plánům. Schopnost využít dostupných obchodních znalostí při každém kroku modelování podtrhne výkon a praktické využití procesu."

Přínosy pro účastníka

Po absolvování tohoto semináře budete schopni rychle určit, který model nebo kombinace modelů bude pro splnění cílů vaší organizace tím nejlepším řešením. Budete mít úspěšně vybudovány, vyhodnoceny a zavedeny všechny fáze vašeho procesu prediktivního modelování.

Obsah semináře

Úvod do efektivního prediktivního modelování s konkrétním řešení v případové studii modelace hodnoty zákazníka (lifetime value).

Fáze 1: Definice cíle

V první fázi popíšeme, jak si navrhnout projekt modelování, aby váš specifický cíl byl v souladu s celkovými cíli společnosti. Probereme několik typů modelu včetně reakce, aktivace, rizik a retence. Představíme vám základní případovou studii, kde vytváříme lifetime value model pro budoucí klienty životního pojištění.

Fáze 2: Sběr dat

Platí základní pravidlo, že váš model je tak dobrý, jak dobrá jsou vaše data. Ve 2. fázi probereme celou řadu příkladů interních a externích datových zdrojů a různé způsoby generování vysoce kvalitních vzorů pro vývoj modelu.

Fáze 3: Příprava dat pro modelování

Věřte nebo ne, ale toto je časově nejnáročnější část projektu modelování! V této fázi si ukážeme úplný proces přípravy dat začínající porozuměním rozdílným typům dat a jak je lze použít pro modelování. Případová studie pokračuje ukázkou technik odběru vzorů a čištění dat.

Fáze 4: Výběr a transformace proměnných

Fáze 4 se soustřeďuje na vyzkoušené a pravdivé techniky pro výběr těch nejlepších prediktivních proměnných. Případová studie demonstruje jak transformovat, segmentovat a redefinovat proměnné tak, aby byly co nejpřesnější.

Fáze 5: Zpracování a vyhodnocení modelu

Zde začíná být proces modelování nejzábavnější. V 5. fázi otestujeme, spojíme a vyhodnotíme několik modelů, abychom zajistili, že si pro naše potřeby zvolíme ten nejlepší ze všech.

Fáze 6: Vyhodnocení modelu

Model v naší případové studii projde dalším vyhodnocením za použití různých metod, včetně analýzy zisků, počátečního zavádění a vyhodnocení klíčových proměnných.

Fáze 7: Zavedení a údržba modelu

Efektivní zavedeni je kombinací business intelligence a dobře naplánovaných postupů. V 7. fázi uzavřeme případovou studii diskusí o podnikových cílech, které jsou zvažovány ve výběrovém procesu. Dostanete další tipy na servis, lokalizaci problémů a údržbu modelu, které slouží k podpoře hladkého chodu celého procesu.

Komu je workshop určen?

Seminář je určen především pro analytiky, pracovníky zabývající se modelováním aktivit, statistiky, marketingové pracovníky a programátory, ředitele a manažery. Neváhejte tedy využít této jedinečné příležitosti nabýt další znalosti a vědomosti přímo od světově uznávaného odborníka.

Cena dvoudenního kurzu je 24.900,- Kč bez DPH na osobu. V ceně je zahrnuto občerstvení, dokumentace ke kurzu, disketa s kódy a daty. Kurz je veden v angličtině.

Na tento kurz se můžete přihlásit na na této stránce.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na telefonu 261 176 310, 261 176 311 nebo na e-mailové adrese marketing@cze.sas.com.


26.01.2006 - Simona Včalová - četlo 26524 čtenářů.

[ Zpět ]


Tento článek ješte není ohodnocen.Hodnocení článku:
nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
Verze pro tisk

Jméno
E-mail
Opište kód :    
Text
*)
   
Odkazy - pravý sloupec


  • Odběr novinek
  • Partneři webu:




  •  
  • Aktuální akce CVIS:


  •  
    Informační systémy
    v podnikové praxi
    (2. aktualizované a rozšířené vydání)
     

  • Nejčtenější články:
    1. SystemOnLine.cz:

    2. Přehledy informačních systémů 

      ERP systémy
       

      Plánování a řízení výroby
       

    3. ČSSI
    4. SSSI
    5. VUT v Brně
    6. Systemonline.cz
    7. Výzkum a vývoj v ČR
    8. ICT unie
    9. Cacio
    10. Živě
    11. Lupa
    12. AKA-MONITOR
    13. Jiko Blog
    14. Databázový svět
    15. destinationCRM.com
    16. MyCustomer.com
    17. ZDNet
    18. Nucleus Research
    19. ComputerWeekly.com
    20. IDC
    21. Gartner
    22. Deloitte
    23. Accenture
    24. Capgemini
    25. CIO
    26. Forrester Research
    27. Aberdeen Group
    28. Archiv: