Diskuze

Zveme vás na Svět informačních systémů 2009

Dovolte, abychom vás pozvali na mezinárodní konferenci Svět informačních systémů 2009, která se bude konat ve dnech 20. a 21. dubna, na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V této pozvánce, která zahajuje oficiální online registraci účastníků, naleznete kompletní informace o programu šestého ročníku konference.

Konference se stejně jako v minulých letech zúčastní významné osobnosti české IT scény, podnikatelského světa, akademické sféry i zahraničních korporací. K prestižním vystupujícím tak budou patřit například Aleš Bartůněk, generální ředitel, IBM ČR, Jiří Voříšek, prezident České společnosti pro systémovou integraci, Karel Rais, rektor Vysokého učení technického v Brně, Lumír Al-Dabagh, ředitel společnosti Beneš a Lát oceněné titulem PX Firma roku 2007 a Národní cenou kvality 2008, Václav Urban, generální ředitel, Exact Software CR, Otakar Smolík, viceprezident, Ness Europe, Petr Karásek, obchodní a marketingový ředitel, Microsoft ČR, Martin Maisner, viceprezident České společnosti pro systémovou integraci a partner advokátní kanceláře ROWAN LEGAL.

Jak se již na naší konferenci stalo tradicí, zúčastí se jí takřka kompletní špička českých softwarových tvůrců v oblasti podnikových informačních systémů. Za všechny jmenujme osobnosti, které společně vystoupí v jedné z panelových diskusí věnované českému ERP trhu. Jsou jimi Jaroslav Řasa, předseda představenstva, ABRA Software, Branislav Ludva, generální ředitel, KARAT Software, Martin Cígler, generální ředitel a předseda představenstva, Cígler Software a Stanislav Sýkora, generální ředitel a předseda představenstva, LCS International.

Všechny významné osobnosti představíme v následujících týdnech na našem webu i na webech mediálních partnerů konference.

Zaměření a program konference

První den konference bude zaměřen na trendová a manažerská témata, která tentokrát významně zohledňují turbulentní vývoj globální i české ekonomiky a její přechod do období recese. Nabídneme celou řadu atraktivních vystoupení reflektujících tento aktuální trend, ať už směřovaných do oblasti aplikace manažerských metod za využití ICT v průmyslových podnicích, řízení rizik, využití dotačních programů EU pro podporu investic nebo smluvního zajištění IT projektů v době ekonomické recese. Důležitým tématem prvního dne bude rovněž využití nástrojů pro podporu manažerského rozhodování, řízení výroby a dodavatelských řetězců.

Druhý den konference bude orientován na využití příležitostí při budování informačních systémů a jejich podporu konkurenceschopnosti v podnikové praxi. Přednášející představí možnosti moderních softwarových řešení a několik zajímavých IT projektů v oblasti průmyslu, obchodu a zdravotnictví.

Program konference včetně dalších důležitých informací najdete na této stránce.

Doprovodné služby pro účastníky

Stejně jako v předchozích letech, tak i letos se můžete těšit na slosování o hodnotné ceny našich partnerů. Poskytneme vám rovněž Wi-Fi připojení k internetu zdarma po celou dobu konání akce, nebude chybět ani simultánní překlad příspěvků zahraničních hostů. Zváni jste také na společenský večer s programem, který se již tradičně bude konat v pondělí večer, v Kongresovém sále Interhotelu Moskva.

Bližší informace o průběhu Světa informačních systémů v minulých letech se dozvíte na stránkách konference, kde můžete najít kromě podrobných údajů o letošním ročníku také fotogalerii z předcházejících ročníků.

Registrace a účastnický poplatek

Konference se můžete zúčastnit po registraci a zaplacení účastnického poplatku, který činí 2.500 Kč. Členové České společnosti pro systémovou integraci platí snížený poplatek ve výši 2.200 Kč, členové Centra pro výzkum informačních systémů a účastníci z uživatelských organizací (průmyslové a obchodní podniky užívající IS/ICT), pak platí pouhých 1.100 Kč. Pracovníci vysokých a středních škol z ČR a SR platí 2.000 Kč, studenti všech vysokých škol ČR a SR pak jen 700 Kč. Poplatek zahrnuje ve všech případech veškeré konferenční materiály včetně sborníku přednášek a stravné po oba dny a společenský večer.

Registrovat se můžete online na těchto stránkách.

V případě jakýchkoliv dotazů, problémů či přání nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese konference@cvis.cz nebo telefonicky na čísle +420 576 032 510.

Těšíme se, že přijmete naše pozvání a uvidíme se 20. a 21. dubna u nás, na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.


15.03.2009 - Petr Sodomka, Roman Bobák, Hana Klčová, Eva Vořechová - četlo 21671 čtenářů.

[ Zpět ]


Tento článek ješte není ohodnocen.Hodnocení článku:
nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
Verze pro tisk

Jméno
E-mail
Opište kód :    
Text
*)
   
Odkazy - pravý sloupec


  • Odběr novinek
  • Partneři webu:




  •  
  • Aktuální akce CVIS:


  •  
    Informační systémy
    v podnikové praxi
    (2. aktualizované a rozšířené vydání)
     

  • Nejčtenější články:
    1. SystemOnLine.cz:

    2. Přehledy informačních systémů 

      ERP systémy
       

      Plánování a řízení výroby
       

    3. ČSSI
    4. SSSI
    5. VUT v Brně
    6. Systemonline.cz
    7. Výzkum a vývoj v ČR
    8. ICT unie
    9. Cacio
    10. Živě
    11. Lupa
    12. AKA-MONITOR
    13. Jiko Blog
    14. Databázový svět
    15. destinationCRM.com
    16. MyCustomer.com
    17. ZDNet
    18. Nucleus Research
    19. ComputerWeekly.com
    20. IDC
    21. Gartner
    22. Deloitte
    23. Accenture
    24. Capgemini
    25. CIO
    26. Forrester Research
    27. Aberdeen Group
    28. Archiv: