Diskuze

Zveme vás na přednášku: B2B marketing v praxi

Dovolte, abychom pozvali na odbornou přednášku nazvanou Specifika marketingu informačních systémů v oblasti 5P aneb B2B marketing v praxi. Přednášku povede Mgr. Vladimír Prinke, MBA, ředitel pro marketing a rozvoj společnosti Karat Software. Přednáška se koná 27. listopadu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Srdečně zváni jsou všichni zájemci z podnikové praxe a akademické sféry. Pracovníci členských a partnerských organizací CVIS-ČSSI se mohou této přednášky zúčastnit zcela zdarma.

Osnova přednášky:

  • Specifika 5P v oblasti marketingu informačních systémů
  • Hlavní role marketingu
  • Jak identifikovat zákazníka a decision makera
  • Proces rozhodování o informačních systémech
  • Jak a čím naplnit očekávání zákazníka
  • Hlavní principy marketingové komunikace v oblasti informačních systémů
  • Efektivnost komunikačního mixu

Součástí přednášky jsou příklady marketingové komunikace dodavatelů informačních systémů na českém trhu a citace výsledků řady výzkumů.

Datum a místo konání:

27. listopadu 2008, ve čtvrtek, od 13.30 do 15.00
Univerzita Tomáši Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomiky
Mostní 5139
Přednáškový sál B

Srdečně zveme všechny zájemce.

Prezentace je k dispozici pro členy a partnery CVIS po přihlášení na CVIS.CZ v sekci ke stažení.

O přednášejícím

Mgr. Vladimír Prinke, MBA, vystudoval humanitní obory na Karlově univerzitě v Praze. Po krátkém praktickém působení ve školství se začal věnovat řízení firem. Během šestnáctileté praxe ve vrcholných manažerských pozicích řídil ekonomické subjekty různých velikostí. Dosavadní zkušenosti nasbíral v oblasti vrcholového sportu, u zahraniční společnosti ve finanční sféře a oblasti informačních technologií. Průběžně absolvoval četná studia ekonomického a manažerského zaměření. V roce 2005 ukončil typ amerického exekutivního studia MBA. Po celou dobu kariéry se kromě manažerského řízení zaměřuje především na rozvoj a tvorbu strategií v oblasti marketingu a obchodu, a to jak v segmentu B2C, tak v současnosti B2B segmentu.


23.11.2008 - Petr Sodomka - četlo 21353 čtenářů.

[ Zpět ]


Tento článek ješte není ohodnocen.Hodnocení článku:
nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
Verze pro tisk

Jméno
E-mail
Opište kód :    
Text
*)
   
Odkazy - pravý sloupec


  • Odběr novinek
  • Partneři webu:




  •  
  • Aktuální akce CVIS:


  •  
    Informační systémy
    v podnikové praxi
    (2. aktualizované a rozšířené vydání)
     

  • Nejčtenější články:
    1. SystemOnLine.cz:

    2. Přehledy informačních systémů 

      ERP systémy
       

      Plánování a řízení výroby
       

    3. ČSSI
    4. SSSI
    5. VUT v Brně
    6. Systemonline.cz
    7. Výzkum a vývoj v ČR
    8. ICT unie
    9. Cacio
    10. Živě
    11. Lupa
    12. AKA-MONITOR
    13. Jiko Blog
    14. Databázový svět
    15. destinationCRM.com
    16. MyCustomer.com
    17. ZDNet
    18. Nucleus Research
    19. ComputerWeekly.com
    20. IDC
    21. Gartner
    22. Deloitte
    23. Accenture
    24. Capgemini
    25. CIO
    26. Forrester Research
    27. Aberdeen Group
    28. Archiv: